minenglandsresa.blogg.se

Följ min resa i Brighton under 6 månader då jag pluggar engelska.

Födelsedag London One Direction

Kategori: Allmänt

Hej alla! 

Just nu sitter jag på bussen in till Brighton där jag ska träffa några vänner och vi ska äta middag tillsammans för att en ska åka hem imorgon. 
Men nu till förra helgen. 

För exakt en vecka sedan fyllde jag 19 år. De blev en super bra dag. 
Allt började med att kvällen innan fick jag ett kuvert av min hostfather som jag  fick öppna dagen efter. Det var en väldigt fint armband. 
Jag gick i skolan på dagen och tog sedan tåget upp till London och väl där fick jag äntligen träffa mamma och pappa igen. 
Sedan tog vi tunnelbanan till O2 Arena där jag skulle se One Direction! 😀😀
Alltså vilken konsert det var. Eftersom O2 är en arena så var allt mycket mindre och närmare. 
Konserten började vid 20.50 och slutade vid 22.50. Så den höll på i två timmar. Killarna är alltid bra och gillar att skoja med varandra så det blev mycket skratt. Jag tog väldigt många bilder och filmade lite så längre ner i inlägget finns lite bilder. 
När jag kom ut så hade jag typ ingen röst men så är det alltid efter jag har varit på konsert. 
När vi kom till hotellet blev jag firad av mamma och pappa med lite presenter. 🎁🎉
Sedan på lördagen blev det en heldag med shopping i London. Såå roligt. Köpte två böckerna. En One Direction och en 5 Seconds Of Summer. 
Och sedan på söndag eftermiddag åkte jag tillbaka till Brighton. 
Det blev en väldigt bra helg med en fantastisk konsert. 

Kram 

Bilder 









Kommentera inlägget här: